نگاه آسمانی

نگاه آسمانی

خدایا نگویم دستم بگیر عمریست گرفته ای مبادا رها کنی که بی تو هیچم
نگاه آسمانی

نگاه آسمانی

خدایا نگویم دستم بگیر عمریست گرفته ای مبادا رها کنی که بی تو هیچم

زندگی چه می گوید؟

امروز از خواب بیدار شدم از خودم پرسیدم:

زندگی چه می گوید؟

جواب را در اتاقم پیدا کردم:

سقف گفت:اهداف بلند داشته باش!

پنجره گفت: دنیا را بنگر!

ساعت گفت: هر ثانیه با ارزش است!

آینه گفت: قبل از هر کاری به بازتاب آن بیندیش!

تقویم گفت: به روز باش!

در گفت: در راه هدفهایت، سختیها را هل بده و کنار بزن!

زمین گفت: با فروتنی نیایش کن!

و در آخر تخت خواب گفت: شر نگو بابا ، بی خیال ،

بگیر بخواب!!!...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محدثه 1392/05/28 ساعت 07:27 ب.ظ

جالب بود.....
کلا وبلاگ خوبی داری

سلام
کلا مرسیییییییی لطف داری(:

s 1392/05/29 ساعت 02:39 ب.ظ

سلام مجدد
خب تبریک بابت رتبتون
اشالا موفق باشت و امتحان عملیشم خو ببشت
شیرینی هم مدت مینا بیاره
خب فعلا

سلام
حالتون خوبه ؟
خوش میگذره ؟
ممنون لطف دارین
خدا از دهنتون بشنوه
چشم من قبول بشم امتحان عملی
حتما شیرینی میارم اصلا خودم میارم دانشگاه
خوبه؟
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد